صفحه اصلی / اخبار داخلی / برگزاری جشنواره تابستانی "شهر فیروزه‌ای" در یزد با مشارکت جامعه هتلداران استان
برگزاری جشنواره تابستانی "شهر فیروزه‌ای" در یزد با مشارکت جامعه هتلداران استان - تصویر 1

برگزاری جشنواره تابستانی "شهر فیروزه‌ای" در یزد با مشارکت جامعه هتلداران استان

ایجاد شده: 7/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 7/خرداد/1398

به گزارش هتل‌نیوز، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، اظهار داشت: به منظور توزیع زمانی سفر، برنامه‌های شاد و متنوع با رویکرد فرهنگ بومی در فصل تابستان برگزار خواهد شد.

"سید مصطفی فاطمی" ضمن بیان این مطلب و با اشاره به تدارک بیش از 20 جشنواره تابستانی در استان از کاهش هزینه‌های سفر به یزد از نیمه خردادماه تا نیمه شهریورماه، خبر داد و ابراز داشت: در این بازه زمانی، مراکز اقامتی و گردشگری، کمپ‌های کویر نوردی و مراکز خرید در قالب این جشنواره با تخفیف به گردشگران تابستانی، خدمات خود را ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های تابستانی به همت شهرداری‌ها، اتاق بازرگانی، اصناف و جامعه هتلداران استان، افزود: خردادماه، تیرماه، مردادماه و شهریورماه امسال جشنواره‌هایی در شهرستان‌های تفت، ندوشن، ابرکوه، بم، مهریز، اردکان، میبد، بافق و همچنین در مرکز استان برگزار خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در ادامه گفت: عوامل متعددی در استقبال چشمگیر گردشگران از یک شهر تاریخی مانند یزد موثر است که مهمترین آن‌ها عبارت است از تبلیغات، جریان‌سازی‌های بعد از جهانی شدن شهر یزد، وضعیت آب و هوایی، کاهش سفرهای خارجی و تغییر سلیقه مسافرت در ایران از شهرهای شمالی و ییلاقی به سمت شهرهایی با تاریخ و تمدن غنی.

وی تصریح کرد: البته نمی‌توان نقش موثر تبلیغات و فعالیت‌های صورت گرفته در این رابطه را نیز نادیده گرفت زیرا بیشترین حجم تبلیغات داخلی و خارجی شامل تبلیغات فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت خبرنگاران داخلی و خارجی از سوی استان یزد انجام شده است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...